donderdag 26 december 2013

Candy Canes


Genieten jullie ook van de kerstdagen? Ik vind het in elk geval altijd wel de mooiste tijd van het jaar; even tijd voor de familie en gezelligheid met elkaar. 

Ik vind het dan ook altijd leuk om kleine cadeautjes mee te brengen. Voor de nichtjes en neefjes maakte ik deze doosjes met Candy Canes erin.

 

Ik heb Whisper White Cardstock aan beide kanten bestempeld. Hiervoor gebruikte ik de sets Gorgeous Grunge en Simply Stars. De tekst komt uit de Nederlandse set Sentimenten.

De doosjes maakte ik met de Envelop Punch Board. Dat is voor mij toch wel het meest favoriete gereedschap van alle producten, die het afgelopen half jaar zijn uitgekomen.

Het is echt een handige en handzame tool, waarmee je niet alleen 66 verschillende maten enveloppen kunt maken. Maar ook vele doosjes en kaarten. En de prijs valt ook reuze mee, namelijk € 22,95. 

Bovendien ontvang je, bij aankoop van de Envelop Punch Board via StampinClubNederland gratis een PDF (10 pagina's) met beschrijvingen van een aantal projecten.

Een fijne dag vandaag!

Yvonne

################################


Elke zaterdag wordt een bestelling geplaatst bij Stampin' Up! 

Er zijn ook spaarkaarten verkrijgbaar bij StampinClubNederland ga naar: 


Geen opmerkingen: