woensdag 22 januari 2014

Kleine monstertjes

Nu alle examenperikelen weer achter de rug zijn (de uitslag heb ik nog niet, maar ik heb het gevoel dat het wel voldoende is), heb ik dit weekend weer lekker de tijd gehad om even met de nieuwe stempels en producten aan de slag te gaan. En de komende dagen zal ik de kaarten en projecten hier laten zien uiteraard.

Eerst even iets anders. Komende donderdag wordt onze dochter alweer 6 jaar. En dan moet er natuurlijk ook uitgedeeld worden. En deze monstertjes vond ik daarvoor perfect. Vanaf het moment dat ik ze zag wist ik dat. Ze zijn er in een versie voor de jongens:





En eentje voor de meisjes:



Zijn ze niet schattig? Ze komen uit de Valentijnscollectie A whole lot of love  en zijn nog tot 27 januari verkrijgbaar.

Er zijn overigens nog plaatsen vrij voor de workshops op 31 januari en 21 februari. We gaan een aantal inspirerende  projecten maken met een leuke stans: de Thinlits Die en in februari staat de Envelop Punch Board centraal. Kijk even bij workshopdata voor meer informatie.

Fijne dag vandaag!

Yvonne

###########################


Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. 
Vraag naar de voorwaarden.

Sale-a-Bration 
Van 28 januari t/m 31 maart is het weer Sale-a-Bration bij StampinClubNederland. 
Gratis producten bij besteding van elke  €60!
In deze periode teven korting op de verzendkosten bij besteding vanaf € 60: U betaalt maximaal  € 2,75 i.p.v. € 5,50
31 januari 2014 - Thinlits card die
21 februari 2014 - Envelop Punch Board

1 opmerking:

Je@net zei

Geweldig leuke traktaties, Yvonne.
Alvast gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag gewenst morgen!