woensdag 15 oktober 2014

Leuke doosjes voor de kerst

 Met kerst in het vooruitzicht is het niet alleen handig om een voorraadje kaarten te hebben. Maar ook om een cadeauverpakking bij de hand te hebben. Leuk om weg te geven aan degene bij wie je op bezoek gaat of gewoon om zomaar cadeau te geven.



Deze doosjes maakte ik van 1 vel papier uit het blokje Trim the Tree Designer Paper (135824). Dit blokje vind je op blz. 7 van de wintercatalogus. Voor de aankleding gebruikte ik de stempelset Cheerful Tags (135065) ook uit de wintercatalogus. Verder ponste ik wat sterren uit een stuk gouden Foil Sheet (132622) met behulp van de pons uit de set Itty Bitty Accents Pack (133787).


De sluiting is gemaakt met behulp van de Scalloped Tag Topper punch (133324) en wordt gesloten met behulp van een zilveren splitpen, die ik gekleurd heb met de Cherry Cobbler Blendabilities set (130995).

Zo en nu verder met inpakken. Morgen vertrek ik naar Brussel voor een 2-daagse Conventie van Stampin' Up! Ik heb er enorm veel zin in om met ruim 600 Europese demonstratrices weer geinspireerd te worden, workshops te volgen en creativiteit te delen.

Tot stempels!

Yvonne



****************************************

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Geen opmerkingen: