woensdag 5 november 2014

Workshopdag: eerste project


Hallo en welkom! Afgelopen zaterdag hield ik -samen met Carine uit mijn team- de tweede editie van de workshopdag. Het was een gezellige, creatieve dag. Vandaag laat ik jullie het eerste project zien dat we maakten: een chocoladereep verpakking.



De verpakking is gemaakt van 1 vel A4 cardstock in de kleur Daffodill Delight en gecombineerd met Blackberry Bliss en Whisper White. De voorzijde en binnenzijde zijn bestempeld met de stempelset Flowerpatch.


Om het helemaal af te maken kregen de deelnemers er ook een chocoladereep bij. Het idee voor deze verpakking hebben we tijdens de jaarlijkse teammeeting in het Duitse Jever opgedaan. Daar werd een workshop gegeven door Alexandra Hamm.


De komende dagen laat ik jullie de andere projecten zien de wie gemaakt hebben.

Vandaag zijn er ook weer nieuwe Weekly Deals! Klik even op de button hier links om direct naar de webshop te gaan en de aanbiedingen van deze week te bekijken.

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:




*************************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.





2 opmerkingen:

Thea zei

Wat een leuk idee.

groetjes thea

Je@net zei

Wat een mooi versierde chocoladereep. Zou er zo zin in krijgen :o)