vrijdag 28 november 2014

Zoete lekkernijen voor het Hobbyfestival


Heb je dit weekend nog geen plannen of heb je zin in een leuk en creatief uitje?

Aankomend weekend kun je me met StampinClubNederland vinden op het Hobbyfestival in Heerhugowaard. Je zult er allerlei inspirerende ideeën vinden en kunt er kennismaken met de producten van Stampin' Up! Er is een verloting van een leuk pakketje Stampin' Up! producten (trekking na de beurs, uitslag wordt gepubliceerd op de website). 

En ik heb voor de bezoekers aan mijn stand een visitekaartje gemaakt met zoete lekkernijen





Ik maakte verschillende versies met behulp van de Tag Topper Punch, Washi Tape, Flowershop stempelset en Tape-It stempelset. Uiteraard op de achterzijde mijn gegevens.

Het Hobbyfestival wordt georganiseerd door Heins & Hobby's, 
op zaterdag 29 en zondag 30 november 2014
 in Sporthal Waardergolf, Beukenlaan 1-b, 1701 DA Heerhugowaard.
Zaterdag open van 12.00-17.00 uur, zondag open van 10.30 - 16.30 uur.
Entree volwassenen: euro 4,- (kortingbon op site: www.hobbyfestival.nl) / kinderen tot 12 jaar gratis (onder geleide).

Misschien tot zaterdag of zondag!

Yvonne

Gebruikte materialen:


********************************************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.


1 opmerking:

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Yvonne!