vrijdag 9 januari 2015

Big Day



Afgelopen woensdag vierde de dochter van een vriendin haar 12e verjaardag. Ze wilde graag geld en dus maakte ik dit vrolijke cadeauzakje voor haar.



Met behulp van de Mini Treat Bag Thinlits Dies heb ik met de Big Shot een zakje gemaakt van het Designer Series Paper Best Year Ever uit de Sale-a-Brationfolder (het is mijn favoriet!). Voordat ik het zakje in elkaar plakte heb ik een ballonvorm gestanst met de Balloon Framelits Dies (Dat is jammer genoeg niet goed te zien door de strik).


In het zakje heb ik een passend label gedaan met daarop een mat van Whisper White. Hierin heb ik aan de onderkant een inkeping gemaakt met de Word Window Punch, zodat ik het geld er gemakkelijk in kon doen. 

En zien jullie de stempel daaronder? Dat is de nieuwe Nederlandse stempelset K.J.E.G*(*koopje eigen geschenk), die vanaf nu ook te bestellen is bij StampinClubNederland!

De strik is gemaakt met behulp van de Bow Builder Punch. Een geweldig leuke pons! In het onderstaande filmpje kun je zien hoe het werkt.




Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:




********************************************************************
Catalogus ontvangen?
Zowel de jaarcatalogus als de seizoenscatalogus zijn online te vinden aan de rechterzijde van deze website. Wilt u een catalogus per post ontvangen? Vul dan DIT FORMULIER in. U ontvangt dan een exemplaar per post.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten (geldt niet bij bestellingen via de webshop).

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.










1 opmerking:

Je@net zei

Wat ontzettend leuk gedaan, Yvonne!