vrijdag 23 januari 2015

Gepimpte notitieboeken - Best Day Ever

Goedemorgen! Vandaag iets heel anders om te laten zien. Een hele poos geleden kocht ik een aantal notitieboeken met een kraft kleurige kaft. Leuk om zelf te beplakken, dacht ik. Het duurde even voordat ik er ook daadwerkelijk een bestemming voor had. Maar toen die er eenmaal was, ging ik ermee aan de slag. En dit is het resultaat geworden.


Ik gebruikte veel Sale-a-Bration producten, die je GRATIS kunt kiezen bij elke bestelling van € 60. Onder meer het prachtige Designer Series Paper Best Year Ever, de lintjes en knoopjes (die passen er perfect bij) en de stempelset Best Day Ever. 

Daarnaast gebruikte ik de bloem uit de set Petal Potpourri met bijpassende pons. De gestanste tekst, tenslotte, komt uit de set stansen van de Mini Treat Bag Thinlits Die. Deze producten komen uit de nieuwe Lente-/ Zomercatalogus.


Maak er vandaag de 'Best Day Ever' van en Enjoy
Ik ga in elk geval de 7e verjaardag van onze dochter vieren.
Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Ps. de nieuwe Weekly Deals zijn weer ingegaan. Je vindt ze elke woensdag t/m dinsdag aan de linkerkant van deze site.

Gebruikte materialen: 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk geworden, Yvonne.
Gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag gewenst!

Thea zei

Leuk boekje Yvonne