zaterdag 14 februari 2015

Sale-a-Bration en Crazy about you



Hallo en welkom! De doosjes en kaarten van vandaag komen je misschien bekend voor. Ik heb al eerder een Valentijn versie gemaakt. Die kun je {HIER}  vinden.


Een filmpje voor het maken van het doosje vind je <HIER>.
Ik heb de flapjes bovenop iets korter geknipt en de bloemetjes erop geplakt.


Deze keer combineerde ik de set Crazy About You met het vrolijke Designer Series Paper Best Year Ever. Dit papier kun je tijdens de Sale-a-Bration t/m 31 maart a.s. GRATIS kiezen bij besteding van € 60 of meer aan Stampin' Up! producten. Bestellen kan elke zaterdag bij StampinClubNederland.




In de set zitten naast heel veel teksten ook twee bloemen en een takje. Mogelijkheden om te combineren zijn er dus genoeg.



Koop je de stempelset en stansen ineens, dan krijg je ook nog eens 15% bundelkorting. Kijk, dat is mooi meegenomen. Kies je de clear versie dan kun je er als extra cadeautje GRATIS het Designer Series Paper Best Year Ever bij kiezen. 

Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog




5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaarten en doosjes, Yvonne.
Ik ben ook heel erg blij met deze set!

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Ben helemaal weg van je doosje met de leuke sluiting, kan/wil je uitleggen hoe je dat voor elkaar heb gekregen?
Groetjes Ingrid

Yvonne zei

Hoi Ingrid, natuurlijk wil ik je uitleggen hoe ik dat gedaan heb. Ik moet alleen even zoeken, waar ik het ook al weer gevonden had. Dus even geduld 😃. Maar dan plaats ik het op de website. Groetjes, Yvonne

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Dankjewel, lief dat je het wil delen. Ik wacht geduldig af, ik ben al een trouwe volger, krijg vanzelf wel een melding.
Groetjes Ingrid

Yvonne zei

Hoi ingrid, ik heb de link naar het filmpje voor het maken van de doosjes toegevoegd aan het bericht. Veel plezier bij het maken ervan! Groeten, Yvonne