maandag 2 maart 2015

Online StampinClub - Easelcard kalenders

Hallo en leuk dat je weer even langskomt! Voor de laatste maand van de online StampinClub -eind januari- maakte ik voor elke deelnemer dit kalendertje met een notitieblokje erop.


Het is een easel-modelletje, die erg leuk is om te maken. Voor deze variant maakte ik gebruik van het papier Lullaby uit de jaarcatalogus. Dat paste wel goed bij het notitieblokje vond ik.


Daarna maakte ik ook nog een variant, waarbij ik geen Designer Papier heb gebruik. Maar de achtergrond stempelde met de stempels uit de set Butterfly Basics.


Het notitieblokje is hier ook iets anders.


Binnenkort start er een nieuwe Online StampinClub, waarvoor ik nog een paar plaatsen vrij heb. Bij 5 deelnemers kan de club van start gaan. 

Als je fan bent van Stampin' Up! of je hebt Stampin' Up! ontdekt en wilt je collectie graag uitbreiden, dan is dit  een hele leuke en betaalbare manier. Je ontvang 1x tijdens de abonnementsperiode gratis minimaal € 30 aan producten naar keuze en elke maand een leuke verrassing bij je bestelling. Kijk voor meer informatie even op de pagina Oline StampinClub.Aanmelden kan via de mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:


2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat ontzettend leuk, Yvonne!

Marl11n zei

Wat vind ik die vlinders toch leuk uit deze serie, wat een creatief idee van jou!