donderdag 30 april 2015

Mini Treatbag Thinlits Die

De laatste tijd schiet het er een beetje bij in om berichtjes op de website te plaatsen. Dat komt omdat ik bezig ben met de afronding van een opleiding Bedrijfsadministratie. Binnenkort doe ik examen voor de laatste module. Verder zijn we in huis bezig e.e.a. te veranderen, zodat ik straks een eigen plek heb om met Stampin' Up! bezig te zijn. Als het klaar is zal ik wat foto's laten zien. Kortom, de tijd wordt even opgeslokt door andere dingen.

Maar ik heb nog een aantal creaties die ik nog niet heb laten zien, zoals dit cadeauzakje:



Ik maakte het met de Mini Treatbag Thinlits Die.Voordat ik het in elkaar plakte heb ik het Kraft Cardstock bewerkt met een embossingfolder. De stempelsets Painted Petals en Butterfly Basics combineerde ik met elkaar.  Alle producten komen uit de lentcatalogus. 


De stansen bij de stempelset Butterfly Basics zijn overigens weer bestelbaar. Gelukkig! Of de producten uit de lentecatalogus ook in de nieuwe catalogus zullen komen is een verrassing. Dus mocht je nog iets uit de lentecatalogus willen bestellen, kun je dat doen voor 2 juni a.s. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag!

Yvonne

Gebruikte materialen:

2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk geworden, Yvonne.
Succes met je examens en de andere bezigheden!

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een gaaf cadeauzakje gemaakt. Succes met het afronden van je opleiding!
Groetjes Ingrid