woensdag 5 augustus 2015

Cadeautje - Doosje met kaarten


Afgelopen maand maakte ik de bedankkaartjes voor bij de bestellingen. Ik gebruikte de stempelset Garden in Bloom en de set Tin of Cards (pag. 110 van de jaarcatalogus). Maar ik bedacht me dat je de basiskaart ook blanco (zonder tekst) kunt laten en er verschillende labels bij kunt maken. En als je het dan samen in een mooie verpakking doet heb je een SUperleuk cadeau! Zo gezegd zo gedaan en hieronder zie je het resultaat:



Met de set Garden in Bloom stempelde ik een vel Whisper White A4 met diverse stempels in de kleuren Mint Macaron, Tip Top Taupe, Watermelonwonder en Blushing Bride.
Vervolgens heb ik 4 stukjes gesneden van 10cm x 14,4cm. En daarna heb ik deze stukken weer doormidden gesneden, zodat je uiteindelijk in totaal 8 stukken hebt. Die heb ik elk op een dubbele Whisper White kaart geplakt. Het leuke randje erlangs heb ik gestempeld met een stempel uit de set Tin of Cards. Naast deze en andere leuke randjes, zitten er ook teksten in.



Ik heb diverse labeltjes gemaakt, die ik stempelde met één van die teksten. En vervolgens heb ik die gestanst met een cirkelpons en daarna op een scalloped cirkel geplakt. In de vakjes van het doosje kun je die labels kwijt en aan de andere kant komen de bestempelde kaarten zonder label. Zo kan de ontvanger zelf het label plakken en snel een kaartje sturen voor elke gelegenheid! En in zo'n handige verpakking geeft het ook nog eens leuk.


Hier nog wat voorbeelden van de kaarten en de labels.


Een fijne dag vandaag!


Gebruikte materialen:







2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er ontzettend leuk uit, Yvonne!

Thea zei

Wat een leuk idee.

groetjes thea