woensdag 16 december 2015

Techniek - Woodland embossingfolder en Lovely as a Tree

Hoewel de producten uit de lentecatalogus lonkend liggen te wachten om gebruikt te worden. Ben ik afgelopen week nog héél productief bezig geweest met de kerstproducten :-). Want ik moest mijn eigen kerstkaarten ook nog maken. En er was eindelijk tijd om een aantal leuke technieken te proberen, die ik hier en daar op het wereldwijde web voorbij heb zien komen.  Dus blijf ik nog even in de kerstsfeer deze week.


Deze kaart heb ik gemaakt met de Woodland embossingfolder. De embossingfolder was zo populair, dat deze helaas al helemaal uitverkocht is! Geen wonder, want je kunt er hele leuke dingen mee doen. Maar niet getreurd, want Stampin' Up! heeft besloten om de embossingfolder in de Jaarcatalogus 2016-2017 op te nemen. En dat is bijzonder! Want het product stond al op de 'retired list'. Dus mocht je de embossingfolder ook willen hebben, dan moet je even geduld hebben. Maar ik verzeker je dat hij het wachten waard is.


Voor deze supergave techniek heb ik Night of Navy Inkt direct op de embossingfolder aangebracht (de zijde van het logo) met een sponge dauber of Stampin' Sponge. Vervolgens heb ik met Early Espresso inkt de stempel uit de set Lovely as a Tree afgedrukt op dezelfde zijde (let even op de hoogte van de afdruk, zodat ie goed op de kaart komt). Daarna een stuk cardstock erin en door de Bigshot gedraaid. Gaaf resultaat, toch!?

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:








1 opmerking:

Je@net zei

Wauw....echt een prachtige kaart, Yvonne!