donderdag 25 februari 2016

Welkom in het team - Rose Wonder

Vorige maand en deze maand mocht ik een aantal nieuwe, creatieve mensen verwelkomen in mijn team. Ontzettend leuk dat ze zich bij StampinClubNederland inschreven! 


Ik maakte voor hen dan ook een mooie kaart om ze welkom te heten in het team. Ik gebruikte daarvoor onder meer de tijdloze set 'Timeless Textures', waarmee ik de randen van de kaart bewerkte en de stans uit de Rose Garden Thinlits Dies. 



Vind je stempelen en/of de producten van Stampin' Up! ook zo leuk. En lijkt het je wel wat om deel uit te maken van ons team? Je kunt o.a. profiteren van kortingen tot 25% en veel andere voordelen. Stuur me gerust een berichtje voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl Ik vertel je er graag meer over.



Nog tot 31 maart is er een aantrekkelijke actie, waarbij je een pakket aanschaft voor € 129,00. Dit pakket stel je helemaal zelf samen met producten t.w.v € 220*.
*Normaal is dat € 175 aan producten. Je ontvangt alleen tot 31 maart dus € 45,00 extra!


De nieuwe teamgenootjes kregen kregen ook nog een extra cadeautje. Nieuwsgierig naar wat dat is? Komt dan dit weekend nog eens langs, dan laat ik het je zien :-).


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

1 opmerking:

Je@net zei

Leuke welkomkaartjes, Yvonne!