zondag 8 mei 2016

Rose Garden & Timeless Textures Stampin Up!

***Vanavond plaats ik een nieuwe bestelling. Mail je bestelling voor 16.00 uur***


De stempelset Timeless Textures zegt het al: een tijdloze set, die je voor 1001 dingen kunt gebruiken. De roos heb ik gemaakt met de Rose Garden Thinlits Dies. Hiervoor heb ik de kleine stukjes die je overhoudt, nadat je de roos gestanst hebt, in elkaar gepuzzeld. 


Het is even een karweitje, maar dan heb je ook wel wat :-). Een mooie, elegante kaart. Ik wilde nog een tekst stempelen, maar heb daar even mee gewacht. Ik weet nog niet welke bestemming deze kaart gaat krijgen.


De stansen zijn echt geweldig en hoeven niet noodzakelijk in combinatie met de stempelset gebruikt te worden. Al biedt de bijpassende stempelset wel prachtige mogelijkheden.
En goed nieuws! Alle producten die ik gebruikt heb voor deze kaart komen terug in de volgende jaarcatalogus ! Whoohoo ("vreugdedansje")

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:


1 opmerking:

Je@net zei

Het resultaat mag er zijn, Yvonne. Erg mooi en fijntjes!