woensdag 15 juni 2016

Deze week: inspiratie met de nieuwe Nederlandse stempelset

Hallo en goedemorgen! 

Vandaag weer nieuwe inspiratie met de Nederlandse stempelset Recht uit het Hart.
Afgelopen maandag liet ik het eerste voorbeeld al zien. Het is echt een hele leuke set met SUper veel mogelijkheden. En om de mogelijkheden nog meer te vergroten is er de bijpassende stansen set Flourishing Thinlits Dies.

De stempels en stansen zijn los verkrijgbaar. 
Maar koop je ze samen, dan ontvang je 10% bundelkorting.

Bestel de bundel via StampinClubNederland en ontvang als EXTRA BONUS 12 halve vellen (15,2 cm x 30,5 cm) Irresistibly Floral Specialty Designer Series Paper.





Dit zomerse kaartje heeft een basis van So Saffron, dat ik wederom combineerde met het gave Designer papier Irresistibly Floral. Dit papier is wit met verschillende motieven. Je kunt het perfect aanpassen aan de kleuren van je project 


De bloem uit de stempelset stempelde ik met Pool Party inkt en heb ik met de hand geknipt. De prachtige tak en de bloemetjes stanste ik met de Flourish Thinlits Dies uit Flirty Flamingo en Pear Pizzaz.


Het kaartje van vandaag samen met die van afgelopen maandag.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Wilt u bestellen of heeft u vragen over de gebruikte materialen? Neem contact met mij op ik help u graag op weg: mail@stampinclubnederland.nl

Geen opmerkingen: