donderdag 28 juli 2016

Simpele kaartjes met Serene Scenery Designer Series Paper

Hallo en goedemorgen! We genieten lekker van de vakantie en het zomerse weer. En als het weer even wat minder is, dan kruip ik achter mijn bureau om lekker aan de slag te gaan met stempels, inkt en papier.

Het papierblokje Serene Scenery had ik al even in huis. Het blokje bevat prachtige prints van de natuur.  Mocht je daar niet zo'n  liefhebber van zijn, dan kun je ook gewoon de andere kant gebruiken. Maar ik vond de natuurlijke prints juist mooi.


Je hebt maar weinig nodig om er een kaart van te maken. Op de kaart hier boven heb ik de stempelset Wetlands gebruikt in combinatie met de tekst uit de set Recht uit het Hart.


Op deze kaart heb ik de tekst uit Flowerpatch gebruikt en de bijtjes uit 
de set Garden in Bloom


Bij de kaarten met prachtige 'lucht-print' vond ik de teksten uit de 
set Over the Rainbow wel mooi passen.




En bij de deze print heb ik gebruik gemaakt van de stansen Bold Butterfly Thinlits en de Hello You thinlits Dies gecombineerd met de Bitty Butterfly -pons.


Nadat ik deze kaarten maakte had ik nog een ander leuk idee om te doen met deze prachtige papiertjes. Nieuwsgierig? Kom dan morgen nog even terug....



Aankomend weekend plaats ik nog een laatste bestelling voor deze maand. En dat is dan ook tevens de laatste mogelijkheid om te sparen voor de kortingscoupons t.w.v. € 6,00 bij elke bestelling van € 60,00. Voor het plaatsen van een bestelling kun je me mailen: mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne



Gebruikte materialen
Heeft u vragen over de gebruikte materialen, neem dan gerust contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl













1 opmerking:

Je@net zei

Wat een mooie en stijlvolle kaarten, Yvonne!