zaterdag 1 oktober 2016

Vandaag is World Card Making Day!




Vier de creativiteit  en de dag van de handgemaakte kaart en verras eens iemand in je omgeving met een zelfgemaakte kaart. Ik ga vandaag ook lekker even zitten om een aantal kaartjes te maken. Ik zal ze jullie later laten zien. Maar eerst de serie kaarten die ik onlangs maakte voor de In Colorclub.


Ik gebruikte voor deze kaarten de kleuren van In Colors 2016-2018 en de Baby Wipe-techniek. Ik heb deze techniek als eens eerder laten zien. Je hebt hiervoor navul-inkten nodig in verschillende kleuren. En een babydoekje (zonder alcohol). Je druppelt wat navul inkt op het doekje, zodat deze helemaal vol zit met de inkt. Daarna dep je de stempel naar keuze op het babydoekje en drukt 'm af op een stuk Whisper White Cardstock.


Het In Color Cardstock (5 kleuren - 20 vel) is t/m 5 oktober verkrijgbaar 
van € 9,75 voor € 8,29.



Het mooie is dat je prachtige kleuren krijgt, die elke keer weer anders zijn. De stempelset die ik hiervoor gebruikte is de Paisleys & Posies.


De koperen bloem stanste ik uit Copper Foil met behulp van de Paisley Framelits Dies.
De cirkels zijn gemaakt met de 2"Circle Punch en de verschillende teksten -die hier perfect in passen- komen uit de Nederlandse set Recht uit het Hart.



Tenslotte nog een andere variant op de kaarten hierboven:



Vergeet ook niet te kijken naar de andere de aanbiedingen speciaal t.g.v. 
World Card Making Day 2016: 



Een fijne dag vandaag en veel creativiteit gewenst!

Yvonne

Gebruikte materialen:

1 opmerking:

Je@net zei

Prachtige serie kaarten, Yvonne.
En neen fijne dag vandaag!