vrijdag 11 november 2016

Starlight Thinlits Dies - Stampin' Up!

Een poosje geleden kwam ik op Pinterest een aantal hele leuke kaartjes tegen van een Australische collega. Zij had een kaart ge-CAS-ed uit de Herfst-/ wintercatalogus. Dat betekent dat ze deze nagemaakt had en de kleur, stempels en stansen heeft aangepast.


Omdat ik die kaartjes zo leuk vond, heb ik deze op mijn beurt ook weer ge-CAS-ed. Soms is dat wel eens handig als je weinig inspiratie hebt.


Bij mijn eigen kaarten verving ik het Whisper White cardstock door het prachtige Fancy Frost Specialty Designer Series Paper en de stempelset die ik gebruikte heet It's a Celebration.


En ik maakte ook nog een variant in de kerstkleuren Cherry Cobbler en goud.



Gebruikte materialen:



Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne



Geen opmerkingen: