vrijdag 20 januari 2017

Stampin' Up! schudkaart - Balloon Adventures


Hallo en goedemorgen! 
Vandaag een kaartje met de Balloon Pop-Up Thinlits Dies. Deze gave stans kun je op veel manieren gebruiken. De grote stans kan aan de binnenkant van de kaart als 'pop-up' gebruikt worden. Maar kan ook perfect op de voorkant van een kaart.


Ik ging nog een stapje verder en maakte er een schudkaart van. Ik stanste de ballonnen uit Whisper White Cardstock. Erachter heb ik een stukje cardstock geplakt dat ik bestempeld heb met de achtergrondstempel Diagonal Stripe en Watermelon Wonder inkt.




De ballonnen kun je bewerken met de bijpassende stempelset Balloon Adventures. Schaf je de stansen en stempels tegelijk -in een bundel- aan, dan ontvang je 10% korting. Bovendien mag je dan een gratis product kiezen uit de Sale-a-Brationfolder! 

Maar er zijn ook andere sets die er goed bijpassen. Voor deze kaart heb ik over de ballonnen gestempeld met de Balloon Builder stempelset (of je kunt hiervoor ook de Balloon Celebrationset gebruiken).  Met behulp van de stans sneed ik twee ballonnen uit Peekaboo Peach en Soft Sky cardstock en plakte die over de ballonnen.

De inhoud van de schudkaart zijn de Sprinkles embellishments uit de voorjaarscatalogus op bladzijde 32. TIP: Het is belangrijk om de verhoogde lijmrand even minder plakkerig te maken, zodat de embellishments er niet aan blijven plakken. Dat was ik even vergeten :-)

Stampin' Up! heeft een uitgebreid filmpje gemaakt over de Balloon Adventures Bundel. Daarin kun je goed de vele mogelijkheden van deze set zien:





Aankomende zaterdag ga ik weer bestellen. Mocht je deze of andere spulletjes willen bestellen. Stuur me dan een mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:





Geen opmerkingen: