dinsdag 14 maart 2017

Wie jarig is.... - Special Reason & Stylish Stems

Hallo en goedemorgen! Gezellig dat je weer even komt kijken op de website. 
Er staat weer een heerlijke week voor de deur met echt lenteweer. Deze twee kaartjes zijn dan ook zeer toepasselijk. 

Ik maakte ze met de stempelset Special Reason en de bijpassende stansen Stylish Stems. Beiden apart verkrijgbaar. Maar - zoals je gewend bent- ook samen in een bundel. En dan ontvang je 10% korting.

Je denkt misschien; oh weer een bloemenset. Maar deze is toch heel anders. Kijk maar even...


Beide kaarten waren onderdeel van het kaartenbuffet van afgelopen januari.
Voor de eerste kaart heb ik een achtergrond gestempeld van de kleinere bloemen in de set. De kleuren en andere materialen die ik gebruikte vind je onderaan dit bericht.
Daarna heb ik alleen het labeltje nog gestempeld en gestanst en met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.



Voor de tweede kaart heb ik een grote bloem gestanst uit een stuk Whisper White Cardstock. (Je kunt ook het 'frame' van de stans er nog omheen leggen en dan door de stansmachine draaien. Dan heb je een losse bloem).

Daarna heb ik de ondergrond ingekleurd met een Aquarelpotlood en een beetje water. Daaroverheen heb ik het stuk Whisper White Cardstock met de gestanste bloem geplakt.

 De kleine bloemetjes zijn op een apart stukje cardstock gestempeld en daarna gestanst. De blaadjes zijn direct op het kaartbasis gestempeld in de kleur Pear Pizzaz.


Dit kaartje heeft dezelfde kleuren en lay-out als de kaart hierboven. Maar is een kwartslag gedraaid. Ook hier heb ik het labeltje weer gebruikt, samen met een stukje Baker's Twine.

Heb je ook zin om een keer een serie kaartjes te maken tijdens het kaartenbuffet of kom je gewoon gezellig een keer een kaartje maken? Kijk voor meer informatie even {HIER}.

***Wie jarig is trakteert.....***
Eind deze week word ik weer een jaartje ouder. Op vrijdag 17 maart om precies te zijn. En daarom ga ik trakteren!

Bestel jij op 17 of 18 maart Stampin' Up! producten via StampinClubNederland, dan mag je voor 12,5% van het bestelde bedrag een GRATIS product kiezen. Bovendien kun je nog steeds profiteren van de Sale-a-Bration.

Bestel je voor € 60, dan mag je voor € 7,50 een product uitzoeken. Je kunt bijvoorbeeld voor stempelinkt gaan (€ 8,00). Je betaalt hiervoor dan slechts € 0,50! En je mag ook nog eens een gratis product kiezen uit de Sale-a-Bration brochure.
Bestel je voor € 120,00, dan mag je voor € 15,00 iets extra's uitzoeken. 
En je kiest 2 GRATIS Sale-a-Bration producten etc.

Ik zie je bestelling graag tegemoet!
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een zonnige dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl




1 opmerking:

Je@net zei

Een prachtige serie kaarten, Yvonne.
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag gewenst!