vrijdag 12 mei 2017

Eerste Communie - Swirly Bird Stampin' Up!


Hallo en welkom op deze laatste dag van de week!

Ik kreeg onlangs een verzoek om communiekaartjes te maken. Niet iets wat ik wekelijks maak, dus het was nog wel eventjes een uitdaging. Maar nadat ik op Pinterest éénmaal inspiratie had opgedaan, besloot ik om de set Swirly Bird en bijpassende Swirly Scribble stansen te gebruiken.

Deze stempelset en bijpassende stansen zijn alleen nog tot 31 mei a.s. als bundel bestelbaar met 10% korting. Daarna zijn ze alleen nog maar apart verkrijgbaar.


Het moesten kaartjes worden voor zowel een meisje als een jongen.
Voor de meisjes gebruikte ik dan ook roze tinten (Melon Mambo en Blushing Bride), die ik combineerde met de nieuwe In Color 2017-2019 kleuren Fresh Fig en Lemon Lime Twist (wat een leuke kleur is dat!).


Voor de jongen heb ik de kleur Lemon Lime Twist gecombineerd met Night of Navy en Crumb Cake. Omdat ik voor de jongens variant geen bloemetjes wilde gebruiken, heb ik sterretjes genomen. Die zitten niet in de set Swirly Bird, dus moest ik combineren met een andere set: Perpetual Birthday. Helaas komt deze set niet meer terug in de nieuwe catalogus.


Het woord 'communie' stempelde ik met de letters uit de set Brushwork Alphabet, die gelukkig blijft. Een prachtige set!



Heb je al gekeken bij de Clearance Rack? Misschien zitten er nog koopjes voor je bij?
En tot 31 mei a.s. kun je nog stempels, stansen en andere producten bemachtigen die niet meer terugkeren in de collectie 2017-2018. 

Klik op de foto's aan de rechterzijde van de website om naar de webwinkel te gaan voor een overzicht. Bestellen kan gewoon via e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Stuur me gerust een mail. Ik help je graag verder.

1 opmerking:

Je@net zei

Wauw....dit is mooi gedaan, Yvonne. Erg leuke communiekaarten heb je zo gemaakt!
En natuurlijk nog bedankt voor het leuke pakketje dat van de week in de bus viel. Hartstikke bedankt, ben er blij mee!