dinsdag 27 juni 2017

Happy Birthday - 18 jaar

Ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad. Het weer was niet echt denderend. Ideaal om lekker even creatief aan de slag te gaan. Dit kaartje maakte ik al eerder deze maand voor de dochter van vrienden.


Zoals je ziet werd ze 18. Maar helaas waren we niet in de gelegenheid om er heen te gaan. Vandaar een kaartje. Ik heb de stempelset Balloon Celebration gebruikt en gecombineerd met de Large Number Framelits en de banner uit de bijbehorende stempelset Number of Years. De ballonnen ponste ik met de Balloon Bouqet Punch.



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem gerust contact met mij op, ik help u graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl.




2 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke en feestelijke kaart, Yvonne!

Thea zei

Leuke kaart Yvonne

groetjes thea