donderdag 21 september 2017

Thank you - Cadeauverpakking



Voor de gastvrouw van een stempelfeestje, maak ik altijd een klein cadeautje. 
Onlangs maakte ik deze leuke driehoekige doosjes. 
Er passen 3 heerlijke chocolaatjes in. 
Maar je kunt er natuurlijk ook andere lekkere snoepjes in doen.

Om het doosje zelf te maken kun je {HIER} het filmpje bekijken (Engels).


Voor de wikkel om het doosje gebruikte ik het mooie Naturally Eclectic Designer Series Paper en combineerde dit met Cardstock in de kleur Peekaboo Peach.


Het labeltje aan de voorkant maakte ik met de set Label me Pretty 
en de bijpassende Pretty Label Punch


Ik maakte ook nog een blauwe versie met Pool Party Cardstock.

Een fijne dag

en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem contact met mij op: mail@stampinclubnederland. Ik help u graag verder.

1 opmerking:

Je@net zei

Erg leuke weggevertjes heb je zo weer gemaakt, Yvonne!