maandag 11 juni 2018

Painted Glass minikaartjes


Hallo en goedemorgen! 
Voor het bericht van vandaag, blijf ik nog even bij de In Colors. Ik vind ze zo mooi :-)

Vandaag heb ik een serie kaartjes gemaakt met de stempelset en stansen uit de suite Graceful Glass. Je vindt deze op pagina 164 en 165 van de jaarcatalogus.

Voor de kaartjes werd ik geinspireerd door de hele kleine kaartjes op pagina 164.
Ik heb ze alleen wat groter gemaakt (7,5 cm x 7,5 cm) en het zijn dubbele kaartjes geworden.  Dit formaat past precies in de schattige mini-envelopjes uit de collectie (pag. 193). De kaartjes zijn ook leuk voor aan een bloemetje of bij een cadeautje.


Met de stansen uit de Stained Glass Thinlits Dies maakte ik twee frames, die ik op het basiskaartje plakte. De vlinder komt uit de bijpassende stempelset Painted Glass.


Ik was bij het zien van de voorbeelden in de catalogus (pag. 164) meteen verkocht.  
De stempelset en stansen zijn apart verkrijgbaar. Maar samen zijn ze natuurlijk nog veel leuker! En biedt het meer mogelijkheden voor je creatieve projecten. Bovendien ontvang je dan ook 10% bundelkorting.  

Als je het leuk vind om te kleuren, dan is deze set zeker een aanrader. Er is ook bijpassend vellum, dat ook ingekleurd kan worden. Kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos. 


De stempelafdrukken en het vellum kun je inkleuren met de Stampin' Write Markers 
of de Stampin' Blends. Ik gebruikte de markers in de In Colorkleuren en combineerde deze met een lichtere of donkere tint uit de basis kleurencollectie. 


De combinatie die ik gebruikte:

Lovely Lipstick & Flirty Flamingo
Grapefruit Grove & Calypso Coral
Call me Clover & Lemon Lime Twist
Blueberry Bushel & Bermuda Bay
Pineapple Punch & Crushed Curry



Uit een A4-tje kun je 3 kaartjes snijden van 7,5 x 15 cm en 
dan houd je nog een strook over om de frames te stansen. Kijk, dat is optimaal gebruik maken van de materialen. Daar houden we van, toch?

Hieronder vind je nog een compleet overzicht van de gebruikte materialen. 

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Stuur me gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl. Ik help je graag!




1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Yvonne!