vrijdag 29 juni 2018

Split-Topbox met kaartjes - Share What You Love

 Hallo en welkom op de website. Leuk dat je even komt kijken!


Vandaag laat ik jullie deze Split-topbox zien. 
Misschien komt het je bekend voor? Ik heb dit project al eerder laten zien.
Maar dan met een ander papier uit de papier serie Share What You Love

Deze andere versie kun je {HIER} vinden.


De maten van het doosje heb ik aangepast, zodat er precies 4 kaartjes en enveloppen in passen. Ik heb iets meer dan een half vel Designer papier gebruikt voor de deksel

De rest van het papier gebruikte ik voor de kaartjes:

h



De actie met de verschillende bundels is helaas al voorbij. 
Maar alle gebruikte materialen zijn los te koop en vind je in de jaarcatalogus.
Hieronder een onverzicht van de materialen, die ik gebruikte.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of andere producten uit de collectie van Stampin' Up! of wil je bestellen? Neem contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl. Ik help je graag!

1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooi, Yvonne. Papier leent zich hier ook perfect voor!