dinsdag 4 september 2018

Stampin' Up! Painted Harvest - Zomaar 'n kaartje voor jou


Hoewel de set Painted Harvest doet denken aan de herfst, kun je er ook heel goed zomerse kaartjes mee maken. Heel eenvoudig door de kleuren aan te passen.

Ik maakte gebruik van zachte en frisse tinten zoals Grapefruit Grove en So Saffron.
Voor de takjes gebruikte ik Granny Applegreen.


De achtergrond is een stuk Designer Series Paper uit de Subtles Collectie.
Dit handige papierblokje bevat 40 velletjes met stipjes en streepjes in de 10 kleuren van de collectie. Doordat de patroontjes zo basic zijn, kun je ze heel makkelijk als achtergrond toepassen op je kaart.

De tekst komt uit de stempelset Beste Vrienden
Een hele leuke set met bruikbare teksten voor vrijwel elke gelegenheid.


Natuurlijk kun je hetzelfde kaartje ook maken met een heel andere set. Zoals ik hier deed met de stempel Daisy Delight en bijpassende pons. Deze keer met een andere tekst uit de set Beste Vrienden. Zo vulde ik mijn voorraad 'bedankt'-kaartjes weer een beetje aan :-)


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Stuur me gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl Ik help je graag.





1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie en zonnige kaart heb je zo gemaakt, Yvonne!