dinsdag 20 november 2018

Cadeau-envelop - Workshop Envelop Punch Board #2


Afgelopen week liet ik je dit 3D-envelop doosje al zien, die ik maakte voor de workshop Envelop Punch Board begin deze maand.

Dit is het tweede project dat de dames maakten, tijdens deze workshop.
Het is een envelop, maar dan net even anders. Het is een leuke manier om geld of een cadeaukaart voor een jarige te verpakken.



De basis van de envelop is Whisper White Cardstock.
Voor de versiering gebruikte ik het leuke setje verjaardag stempels Blow Out the Candles.

Dit is zo'n geweldig leuk en betaalbaar setje. Het bevat verschillende stempeltjes voor leuke verjaardag kaarten en -projecten. Daarnaast vind ik de grote tekst 'Happy Birthday' super!


Het is een zgn. 2-stap stempel, waarbij je eerste de randen van de afbeelding stempelt.
Daarna kun je met een andere stempel kleur aanbrengen in de eerst gestempelde afbeelding.

Mocht je in het bezit zijn van een Big Shot of andere stansapparaat, dan zijn er 
eventueel ook bijpassende stansen verkrijgbaar. Daarmee kun je de afbeeldingen (kaars, taartje + plateau en de ballon) perfect uitsnijden.

De stempels en de stansen zijn samen verkrijgbaar in een bundel. 
Je ontvangt dan 10% korting.



Om de envelop is een strook vellum gevouwen, daarop is een vierkant geplakt met de gestempelde afbeelding en de tekst.

In de envelop een kaart waarop je de begroeting kunt schrijven. 
Bovenaan is een tabje geplakt, die geponst is met de Circle Tab Punch.


Dit is de kleurencombinatie die ik gebruikte.



Als je ook leuke kaarten en/ of cadeauverpakkingen wilt maken met stempels, inkt en papier, neem dan gerust contact met mij op. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Ik hou je op de hoogte van het workshopaanbod en ik geef je desgewenst ook graag informatie over de mogelijkheden voor het houden van een workshop bij jou thuis.

Tot stempels!

Yvonne
X

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem gerust contact met mij op. Ik help u graag! E-mail: mail@stampinclubnederland.nl





Geen opmerkingen: