vrijdag 8 februari 2019

Stampin' Up! Humming Along & Floral Romance Vellum

Afgelopen maand mocht ik weer een aantal gezellige 'stempelfeestjes' 
verzorgen aan huis. Tijdens zo'n stempelfeestje nodigt de gastvrouw een aantal (creatieve) vriendinnen/ familieleden en/of bekenden uit.

Rekening houdend met de wensen van de gastvrouw (specifieke techniek of stempelset e.d.), maken we dan 2 projecten. Dat kunnen 2 kaarten zijn of een kaart en een cadeauverpakking.

Ik neem op de dag van het 'stempelfeestje' uiteraard de benodigde stempels, inkt, papier en andere materialen mee. De gastvrouw zorgt voor de inwendige mens :-).

Tussendoor is er tijd om gezellig (bij) te kletsen en de catalogus te bekijken. 
En na afloop van de workshop is er de mogelijk om eventueel een bestelling te plaatsen. 
Mocht het totaal van alle bestellingen dan uitkomen op het minimum van € 200,00, dan mag de gastvrouw ook nog eens GRATIS producten kiezen uit de lopende catalogi. Hoe leuk is dat?! 

En tijdens Sale-a-Bration (t/m 31 maart) doet Stampin' Up! daar nog een schepje bovenop.



Stempelfeestje bij jou thuis?
Lijkt het je ook leuk om zo'n creatief feestje bij jou thuis te houden?
Ik verzorg graag jou stempelfeestje. Neem contact met mij op voor meer informatie en het maken van een afspraak: mail@stampinclubnederland.nl.



Tijdens de stempelfeestjes van afgelopen maand maakten we o.a. deze kaart.
De basis is een stuk Fres Fig Cardstock met daarop een basis van Whisper White Cardstock. Dit heb ik eerst gestanst met de nieuwe Rectangle Stitched Framelits Dies, zodat een 'raampje' ontstaat.

Daarachter heb ik een stuk vellum geplakt uit de prachtige serie Floral Romance Specialty Designer Series Paper. Ik plakte er nog een stukje Whisper White Cardstock extra achter, zodat het vellum mooier uitkomt.



De bloem komt uit de stempelset Humming Along. Deze mooie set bevat behalve de bloem, ook nog een afbeelding van een vogel (Kolibri) en leent zich perfect om in te kleuren.

Ik deed dat bij de kaart hierboven met de Aquapainter en Stampin' Up! stempelinkt. 
Ik gebruikte de kleuren: Highland Heather, Fresh Fig en Old Olive.

De bloem is daarna gestanst met de bijpassende Hummingbird Framelits Dies. Naast de stansen voor de vogel, de bloem en het blaadje, bevat deze set ook nog extra stansen. Namelijk een mooi label voor de teksten en een stans om een achtergrond te creeren. 



Deze achtergrondstans biedt ook weer veel mogelijkheden om technieken toe te passen. Zo kun je de gestanste vorm bijvoorbeeld gebruiken als sjabloon. Je kunt er dan met inkt diverse kleuren overheen sponsen of met embossingpasta een leuk relief maken.
Je ziet, ik heb ideeen genoeg met deze set. Nu alleen nog de uitvoering :-). 

Terug naar de kaart.....tot slot heb ik nog een kleinere, Nederlandse tekst gestempelt uit de set  Van Alles Wat. Deze heb ik gestanst met de kleinste rechthoekige stans uit de Rectangle Stitched Framelits.


Als variant op de eerste kaart, maakte ik ook nog de kaart hierboven.
Eigenlijk dezelfde opzet, maar met andere kleuren. De basis van Whisper White Cardstock.

Het papier komt ook uit de Floral Romance Specialty Designer Series Paper.
Dit is geen vellum, maar dus gewoon papier. Het leuke van dit papier is dat het perfect te combineren is met allerlei stempelsets in het thema bloemen/ natuur. 
En doordat het een neutraal design heeft, heb je snel een prachtige achtergrond die met allerlei kleuren te combineren is. 

Van dit patroon zitten ook 3 vellen in het pakket. In totaal ontvang je bij bestelling van dit pakket: 6 vellen vellum in 2 designs en 6 vellen papier in 2 designs. 


De bloem heb ik deze keer ingekleurd met Stampin' Up! stempelinkt en de blenderpennen.
Ik gebruikte de kleuren Lovely Lipstick en Old Olive.

Het frame is voor deze kaart iets verhoogd opgeplakt met Foam Adhesive Strips. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon Stampin' Dimensionals gebruiken.

De tekst komt uit de set Voorjaarswensen. Ook weer een nieuwe Nederlandse set. Onderhand is de collectie Nederlandse sets van Stampin' Up! aardig uitgebreid. En daar zijn we heel blij mee! 

GEBRUIKTE MATERIALEN & WEBSHOP
Alle gebruikte materialen staan in de catalogi (zie online versie rechts op de site). 
Een compleet overzicht vind je hieronder. En als je op de materialen klikt, ga je direct naar mijn webshop. Je kunt daar de producten bekijken en eventueel gelijk bestellen (betaling alleen met creditcard en verzendkosten zijn € 5,95).

Uiteraard kun je ook bestellen via e-mail: mail@stampinclubnederland.nl
Je ontvangt bij besteding van elke € 60,00 een gratis product naar keuze uit de speciale Sale-a-Brationfolder.


Leuk dat je even langskwam.

Tot stempels!

Yvonne
X


Gebruikte materialen:










Geen opmerkingen: