donderdag 14 februari 2019

Stampin' Up! Voorjaarswensen - Valentijnsdag!

Vandaag is Valentijnsdag! 
Of misschien heb je helemaal niks met deze dag van de liefde,
dat kan natuurlijk ook.

Eigenlijk zou je elke dag de liefde moeten vieren en niet alleen vandaag ;-). 
Maar Valentijnsdag is wel een leuke aanleiding om iemand te laten weten hoe leuk die is.

Ik heb vandaag in elk geval mijn eigen 'zonnestraaltjes' verrast met een zakje lekkers


Ik heb de Gusseted Cellophane Bags (7,6 x 15,2 cm) gebruikt. 
Je vindt ze op pagina 193 in de Jaarcatalogus.

Hierin heb ik een strook van het All My Love Designer Series Paper,
gedaan, zodat het zakje rechtop kon blijven staan.


Nadat ik de chocolaatjes erin gedaan had, 
heb ik een label over de bovenkant van het zakje geplakt.

In deze set vind je heel vele leuke teksten voor elke gelegenheid.


Wie ga jij verrassen vandaag?

Ik wens je een mooie dag vandaag.

Tot stempels

Yvonne
X

Geen opmerkingen: