vrijdag 1 maart 2019

Stampin' Up! All My Love - Romantische kaarten

Hallo en leuk dat je weer even langskomt.

Afgelopen maanden heb ik aardig wat workshops gehad en 
daardoor veel leuke projectjes gemaakt. 
Maar ik loop een beetje achter met mijn blogberichtjes :-).

Vandaag heb ik een serie romantische projecten voor je.
We maakten deze tijdens de workshop Romantische kaarten, 
die ik rondom Valentijnsdag had georganiseerd.



De deelnemers ontvingen een goed gevuld materialenpakket.
En we maakten 3 projecten en er bleef nog ruim voldoende over om thuis 
nog meer leuke projecten te maken.  



Het eerste project is een pocket-kaart. 
Ik koos ervoor om het prachtige papier te combineren met andere stempels uit de jaarcatalogus. Op deze kaart gebruikte ik de stansen Stitched Labels Framelits en de bijpassende stempelset Stitched All Around
De complete set is verkrijgbaar als bundel met bundelkorting van 10%


Het tweede kaartje dat we maakten is een paneelkaart.
Hiervoor gebruikte ik de stansenset Botanical Tags





En met dezelfde prachtige Botanical Tags, maakten we tenslotte nog dit 'snelle' kaartje.



De workshop was een groot succes en daarom werden 2 data gepland.
Van alle projecten maakte ik een duidelijk stap-voor-stap werkbeschrijving.
En zoals gezegd ging iedereen naar huis met een goed gevuld pakket materialen.

NU VERKRIJGBAAR: ONLINE WORKSHOP-PAKKET
Wil je ook een mooi pakket materialen ontvangen en deze romantische projecten thuis maken? Dat kan! Vanaf nu kun je deze workshop ook online bij mij aanschaffen. 

Om te bestellen, stuur me een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl



Inhoud van het pakket:
- Half pak All My Love Designer Series Paper
- Half pak All My Love bijpassend Cardstock 
(12 vellen, 4 vellen per kleur: Flirty Flamingo, Crumb Cake, Lovely Lipstick)
- Whisper White Cardstock, 4 vellen
- Soft Seafoam, half vel
- Lint, 2x 1 meter lint (Lovely Lipstick/ Flirty Flamingo)
- Epoxy hartjes, half velletje
- Foil Sheet Lovely Lipstick (10 x 15 cm)
- Alle gestanste vormen (zonder stempelafdruk)
- Uitgebreide beschrijving voor 3 projecten incl. extra ideetjes

Kosten: € 25,00 incl. verzendkosten

Niet inbegrepen de volgend materialen:
Deze producten zijn apart bij mij bestelbaar. Mail me voor meer informatie.
Geef dit aan bij bestelling van het bestellen van het workshoppakket.

# 146632 Stempelset Stiched All Around
# 146828 Stitched Label Framelits Dies
# 148374 Bundel Stitched All Around (stempelset + stansen) = 10% korting

# 146824 Botanical Tags Framelits Dies
# 149580 Stempelset Voorjaarswensen
#148080 Stempelset Van Alles Wat
#147140 Stampin' Pad Lovely Lipstick 
# 147102 Stampin' Pad Soft Seafoam





Geen opmerkingen: