vrijdag 8 maart 2019

Stampin' Up! Delightfully Detailed Laser-Cut Paper




Hallo en leuk dat je even komt kijken.

Heb je afgelopen maandag ook al een kijkje genomen op mijn website? 

Want dan heb je kunnen lezen dat er meer nieuwe producten zijn toegevoegd aan de Sale-a-Brationcollectie. 
Het bericht kun je <HIER> vinden.


Wist je dat je ook uit een selectie van 8 producten uit de jaarcatalogus kunt kiezen?



Een van deze producten is het Delightfully Detailed Laser-Cut Speciality Paper.

Dit is prachtig laser gesneden papier, dat heel mooi gecombineerd kan worden met allerlei andere stempels en producten uit de collectie. 



Het papier kan aan twee zijden gebruikt worden. 
Een zijde is Whisper White en de andere Very Vanilla.

Ik gebruikte het papier al eerder op een tweetal kaartjes:


Voor het kaartje hierboven heb ik de Very Vanilla kant gebruikt.

Deze plakte ik op een kant-en-klare kaartbasis, die al een mooie aquarel-achtergrond heeft. 

De rechthoekige frames van het ene vel papier, passen precies op deze kaartjes.

Deze basiskaartjes kun je vinden op pagina 193 in de jaarcatalogus.

Het zijn de Delightfully Detaild Note Cards en bijpassende enveloppen. Er zitten in totaal 20 kaartjes in een verpakking in 4 designs (5 per design).

Het labeltje is gesneden uit Very Vanilla Cardstock en de hoeken zijn geponst met de Detailed Trio Punch.

Onder het label is een stuk Calypso Coral Cardstock geplakt en een stukje van het Polka Dot Tule Ribbon in Whisper White. 


Voor een andere kaart, die we onlangs maakten tijdens de Workshops Vlinders, gebruikten we ook zo'n lasergesneden frame. Dit keer gebruikte ik de Whisper White zijde en plakte dit  achter een venster. Dat venster is gestanst is met de Stitched Rectangel Framelits.

Om de kaart verder af te maken gebruikte is de stempelset en bijpassende pons Vlinderdans. De gebruikte kleine takjes zijn houten embellishments, die je ook gratis kunt kiezen bij besteding van € 60,00.

Er zijn dus veel leuke projectjes te maken met het prachtige Detailed Lasercut Designer Series Paper. 

Daarnaast is het papier heel goed aan te passen aan je project door het je favoriete kleur te geven met inkt en bijvoorbeeld Sponge Daubers of Stampin' Blends.

Of je kunt de frames gebruiken als sjabloon om leuke achtergronden te maken op je project.

En je kunt het nu helemaal gratis in je bezit krijgen door een bestelling te plaatsen bij mij. Het aanbod is alleen nog geldig in de maand maart.

Stuur me een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Ik verzorg graag je bestelling.



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne







Geen opmerkingen: