maandag 25 maart 2019

Stampin' Up! Sale-a-Bration - De laatste week!

De tijd vliegt.....
Deze week is de laatste week van de Sale-a-Bration alweer ingegaan.

Je kunt alleen nog tot 31 maart 2019 profiteren van de gratis producten bij een bestelling en de hele aantrekkelijke aanbieding bij de aanschaf van een startpakket.


Ik heb afgelopen twee maanden al een aantal nieuwe leden in mijn team mogen verwelkomen. 
En jij bent ook van harte welkom!


Je ontvangt een leuk pakketje van mij en ik help je wegwijs worden in de wereld van Stampin' Up! Je bepaalt daarbij helemaal zelf wat je met Stampin' Up! wilt doen. 





Neem gerust contact met mij op voor et plaatsen van je bestelling of 
voor meer informatie over de aanschaf van een startpakket. Ik help je graag!


Tot stempels!

Yvone

Geen opmerkingen: