donderdag 31 oktober 2019

Al zo veel jaar samen - Stampin' Up! Silhouette Scenes


Vorige week waren een oom en tante van mij 50 jaar getrouwd.
Een mooie mijlpaal om te vieren en daarom stuurde ik ze deze kaart.


Uit het prachtige See a Silhouette Designer Series Paper knipte ik wat bloemen en bladeren. Deze plakte ik op een Whisper White ondergrond.

De silhouette stempel heb ik afgedrukt met Versamark inkt en bewerkt met Shimmer Black Embossingpoeder voor een extra feestelijk tintje.


De cijfers zijn van hout en had ik ooit eens aangeschaft. 
Nu kwamen ze mooi van pas. Ik 'doopte' ze in de Versamark inkt en bestrooide de cijfers met goud embossingpoeder.

De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Boeket vol Goede Wensen.

Hieronder vind je nog een overzicht van de gebruikte materialen.
Heb je vragen? Ik help je graag!

Een fijne dag en tot stempels.

Yvonne
X



Versamark Pad
[102283]
€ 11,50



1 opmerking:

gerrie zei


Prachtige kaart met dat silhouette er boven. Goed idee om dat mooie papier uit te knippen, het is een fleurig geheel geworden.