woensdag 27 november 2019

Bloghop Stempelschatten - Stampin' Up! Verpakking / Cadeaukaart


Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop van Stempel Schatten. 
Leuk dat je langs komt hoppen!

Elke 4e woensdag van de maand organiseren we met een groep Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices een bloghop. 

Daarbij maken we gebruik van stempels, inkt en papier die je in de catalogus wellicht over het hoofd hebt gezien. Of die door de komst van een nieuwe catalogus niet zoveel aandacht (meer) krijgen. 

En dat terwijl deze Stempelschatten juist verrassend leuk en mooi zijn.
We hopen dat je door deze bloghop weer nieuwe inspiratie krijgt en deze gave producten met heel andere ogen gaat bekijken.



Het thema van de bloghop deze maand is: 
Cadeauverpakkingen/ cadeaukaarten.

En dit is mijn project voor deze bloghop:


Ik koos voor een combinatie. 
En ik maakte een kaart met cadeaudoosje erin.

Deze doosjes gaf ik aan mijn teammaatjes, die ook bij On Stage in Dortmund waren, vorig weekend.




Voor de basis gebruikte ik Blackberry Bliss CardstockEn het schitterende Designer Series Paper is de serie Perennial Essence.


Dit papier is handgeschilderd met prachtige bloemen en kleuren. Op het eerste gezicht was het niet helemaal mijn stijl. Maar door er de voorkant van een kaart of cadeauverpakking mee te beplakken, heb je vrij snel een schitterende kaart.

Het papier heeft verder heel weinig nodig, behalve een passende tekst.


De band rondom maakte ik van twee stroken cardstock, die ik aan elkaar plakte. De uiteinden zijn geponst met de Delightful Tagtopper Punch.



Op de band plakte ik een ovaal, die ik stanste met de Stitched Shapes Framelits Dies. De tekst is de Statement of the Heart van Stampin' Up!

Het is de lijfspreuk van Stampin' Up! en betekent:

Houden van wat we doen en
delen waar we van houden.
Om anderen te helpen genieten van creativiteit
en zo tot waardevolle resultaten te komen..
Hierin maken wij het verschil!


Hieronder nog wat foto's van de voorkant van de andere verpakkingen. Elk met een ander Designer Papierje. Super chic toch!?


Onderaan het bericht vind je een overzicht van gebruikte materialen. 

Heb je vragen? Ik help je graag!
Ik verzorg ook met plezier je bestelling.

Je kunt me mailen via: mail@stampinclubnederland.nl

Ook als je meer wilt weten over hoe je lid van mijn team kunt worden, geef ik je graag alle informatie.
Of je kunt op de banner onderaan dit bericht klikken.


Dan is het nu tijd om verder te 'hoppen'. Klik op de volgende naam om verder te gaan voor nog meer inspiratie.






Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne 
X








5 opmerkingen:

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat een mooi, vernuftig mapje/doosje! de combinatie met het cardstock maakt het heel sjiek! EN goed dat je het mooi strak hebt gehouden.. dit dsp heeft helemaal geen opsmuk nodig!

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een leuke kadoverpakking is dit. Mooie kleurencombinatie ook!

Margriet Siekman zei

Wat een leuke cadeaukaart. Zo zie je dat je met weinig een prachtig resultaat hebt. En inderdaad prachtig dsp

Anne-Marie zei

Wow wat een mooie kadoverpakking. Leuk model, die komt op mijn lijstje om te maken. Bedankt voor de inspiratie!

Durvina zei

Wat gaaf! Je zult je dames hier vast mee verrast hebben, wat mooi.

groetjes, Durvina