zondag 8 december 2019

Stijlvolle kerstkaarten - Stampin' Up! Christmas Gleaming

Na de kerst bloghop van vorige week, 
vandaag opnieuw een bericht met een aantal kerstkaarten.

Wist je dat je StampinClubNederland ook op Facebook en Instagram kunt volgen/ liken? Op deze Social Media laat ik regelmatig nieuwe creaties zien, die je niet altijd op dit blog zult vinden. 

Ik nodig je van harte uit om eens een kijkje te nemen en StampinClubNederland te volgen.


De stempelset Christmas Gleaming is een typische kerstset en erg populair.
En ik begrijp dat wel. Je kunt er heel stijlvolle kerstkaarten mee maken.

En je kunt er nog veel meer mee doen. 

Maar vandaag heb ik twee kerstkaarten om te laten zien.


Ik heb voor deze eerste kaart eigenlijk alleen maar gebruik gemaakt van voornamelijk Cardstock en een strookje Designer Series Paper Brightly Gleaming. Helaas, is dit papier momenteel niet meer verkrijgbaar. Maar het komt terug...daarover later meer.

De basis is Night of Navy Cardstock en combineerde ik met Very Vanilla Cardstock. Dit vanille kleurige cardstock wordt minder vaak gebruikt. Maar is voor het maken van stijlvolle kaarten heel geschikt.



Ik bewerkte een stuk Very Vanilla cardstock met de embossingfolder Swirls & Curls. De kerstballen zijn gestempeld in de kleuren Mossy Meadow, Night of Navy en Delicata Copper Inkt.

De hulstblaadjes zijn direct op de stempel beinkt met behulp van Stampin' Write Markers. Daarna ben ik met de blenderpen over de lijntjes gegaan, om de besjes wat meer kleur te geven. Daarna knipte ik de blaadjes uit.

De spetters komen ook uit de stempelset. De tekst is gestempeld in Mossy Meadow en daarna uitgeknipt.


Voor de andere kerstkaart is ook weer een basis van Night of Navy Cardstock gebruikt. Daarop plakte ik een stuk Brightly Gleaming Designer Series Paper.

Zoals ik hierboven al schreef, is dit papier momenteel niet meer bestelbaar.
Het was zo populair dat de voorraad in no-time uitverkocht raakte. En het lukt niet meer om een nieuwe zending te laten maken, voor het einde van de catalogus. Maar niet getreurd...

...het papier komt terug! Samen met een aantal andere populaire artikelen uit de herfst-/ wintercatalogus. Hieronder een overzicht van deze producten:


De Copper Foil sterren zijn kant-en-klaar en zijn nog verkrijgbaar t/m 2 januari of zolang de voorraad strekt. 

De hulstblaadjes zijn gestempeld in Mossy Meadow op eveneens Mossy Meadow CardstockDe besjes zijn in koper inkt op Vanille cardstock gestempeld. Het geheel is daarna uitgeknipt en opgeplakt.


Hieronder vind je een overzicht van gebruikte materialen 
(die momenteel nog verkrijgbaar zijn). 

Heb je vragen of wil je er ook mee aan de slag?
Ik help je graag en verzorg je bestelling met plezier!
Mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Christmas Ornament Punch
Christmas Ornament Punch
[132152]
€ 19,25
Blender Pens
[102845]
€ 14,50

Geen opmerkingen: