woensdag 22 april 2020

Stampin' Up! Bloghop Stempel Schatten - Moederdag


Hallo en welkom bij alweer een nieuwe bloghop van Stempel Schatten. Wat vliegen de weken toch snel voorbij, ondanks de bizarre tijd.

Voor de bloghop Stempel Schatten maken we gebruik van de pareltjes uit de Stampin’ Up! collectie, die je wellicht over het hoofd hebt gezien en/ of die door de komst van een nieuwe catalogus een beetje naar de achtergrond zijn geraakt.

Thema
Nog een paar weekjes en dan is het alweer Moederdag. Dat is een mooi thema voor deze bloghop. Hieronder vind je mijn bijdrage:



Ik gebruikte voor deze aparte kaart de Nederlandse stempelset Boeket vol Goede Wensen en bijpassende stansen Bouquet Bunch Framelits Dies.

Dit is zo'n set die ik zelf veel te weinig gebruikt heb. En dat terwijl je met deze set stempels en stansen, de mooiste en meest (of soms iets minder) fleurige bosjes bloemen kunt maken. En je kunt zelf bepalen hoe groot of klein en welke kleuren. 

Zo kun je elke keer een heel andere kaart of project maken.  En een bloemetje kan altijd, nietwaar?!


De set staat trouwens op de lijst van uitlopende producten. En is nog verkrijgbaar t/m 2 juni a.s.

Een compleet overzicht vind je door op bovenstaande afbeelding te klikken.


Ik gebruikte de volgende kleuren voor deze kaart: Wit (Whisper White), Pool Party, Coastal Cabana, Melon Mambo en Granny Apple Green



Voor de achtergrond heb ik zelf designer papier gemaakt met een klein bloemetje uit de set. Hiermee vulde ik 2 stukjes Whisper White Cardstock in Pool Party. Met een zwarte journaling pen maakte ik de hartjes van de bloemen. Daarna plakte ik de stukken karton op een stuk Coastal Cabana Cardstock.




Laten we hopen dat komende Moederdag alle moeders iets leuks en liefs van hun kinderen kunnen ontvangen. 

Meer Moederdag-ideetjes vind je op de websites van de andere deelnemers aan deze bloghop. Klik op de volgende naam (je bent nu bij Yvonne Neefjes - StampinClubNederland).




De gebruikte materialen voor deze kaart vind je hieronder.

Tot stempels en blijf gezond!

Yvonne
X


Journaling Pens
[145480]
€ 7,25
<!-------- TAMS End

3 opmerkingen:

elly zei

Wat leuk gedaan Yvonne! Heel Moederdag waardig een complete bos bloemen!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ziet er prachtig uit Yvonne! Mooi gedaan! Groetjes, Yvonne

gerrie zei


Wat heb je die tulpen gaaf gedaan, een echte tip om goed te onthouden.En je kaart is weer een plaatje.
Lieve groetjes, Gerrie.