donderdag 14 mei 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Men Only





Hi, Hallo en welkom bij de Bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team! Leuk dat je op mijn website bent aangekomen. Als je vaker op mijn site langs komt, is het je vast opgevallen (of niet ;-), dat het uiterlijk is aangepast. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt?


Terug naar de Feel Good Stampin' Bloghop van de maand mei. Elke 2e donderdag van de maand kun je hoppen langs de websites van de 12 leden van het team. We hebben allemaal ons best gedaan om inspirerende projecten te maken. En van elk project is een beschrijving gemaakt in de vorm van tekst, foto's of video. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stamin' Up!

Het thema deze maand is: Men Only 



Ik maakte deze mini-chocoladereep-kaart.
Het idee/ model van de kaart is gebaseerd op de waxinelicht-kaarten die je wellicht wel eens voorbij hebt zien komen op het wereld wijde web.



Ik heb de maten aangepast, zodat deze mini-chocoladereep erin past. Een stap-voor-stap video vind je hieronder (klik op de banner).

Correctie: het stuk A4 dient langs de korte kant gerild te worden op 1 en 3 cm (deze maten zijn in de video onjuist)!


Om er een cadeau voor een stoere jongen van te maken, koos ik voor de kleuren Blueberry Bushel, Real Red en Granny Apple Green. Deze kleuren passen ook perfect bij de chocoladerepen. En uiteraard kun je er ook een verpakking voor een meisje van maken door heel andere kleuren te kiezen.



De kaart aan de linkerkant kan opgeklapt worden en wordt gesloten met een magneet. Dit kun je ook zien in de stap-voor-stap video.

De stempelset Label Me Bold, die ik gebruikte, bevat een aantal leuke achtergrondstempels en strakke teksten, die in deze kleuren stoer ogen.

Benieuwd naar de andere 'Mannen'-projecten?! Hop dan snel verder door op de naam na die van mij (Yvonne Neefjes-StampinclubNederland) te klikken. 








Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X

Snail Adhesive
[104332]
€ 8,50

6 opmerkingen:

DB zei

Wat tof! Heel leuk die kaart met chocolade doosje.
Groetjes,
Danielle

Anne-Marie zei

Helemaal leuk, die ga ik zeker ook eens maken.

Lotte zei

Superleuk deze, bedankt voor de inspiratie! Groetjes, Lotte

Sandra Korten zei

Super leuk idee! Die ga ik zeker een keer maken.

Durvina zei

Wat een mooie en ook lekkere verassing, je hebt ook heerlijke kleuren gebruikt ;)

groetjes, Durvina

Wilma de Korte zei

Super origineel Yvonne! Echt leuk om weg te geven :-)

Groetjes Wilma