woensdag 6 mei 2020

Magnolia Lane Workshop-to-go & interactieve klapkaart


Hoi, hoi, ik hoop dat alles gezond en wel is bij jullie? 
Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje. 
De kinderen genieten van de laatste vakantiedagen. En gelukkig hebben ze mooi weer.
Tussen het werk, het huishouden en Stampin' Up!-activiteiten door geniet ik mee ;-)


Onlangs schreef ik al over het Online Workshop Pakket Magnolia Lane
Meer informatie hierover vind je via bovenstaande link of door op de flyer te klikken.

LAATSTE PAKKETTEN
Vanwege de grote belangstelling voor de Magnolia Lane online workshops, heb ik materiaal voor extra pakketten besteld. Er zijn nog maar 3 pakketten beschikbaar. En OP is deze keer echt OP!

De pakketten zijn slechts € 15,00 excl. € 4,50 verzendkosten.


In deze overcomplete kit, vind je alle materialen, voor het maken van liefst 11 kaarten.
En als je klaar bent, blijft er nog ruim voldoende over voor meer kaarten of andere projecten.
In deze tijd kunnen veel mensen wel een lief kaartje gebruiken, dus dat komt goed uit!

Door middel van video-tutorials en uitgebreide PDF met beschrijvingen,  kun je de kaarten in je eigen creatieve ruimte, aan de keukentafel of in de huiskamer maken. Je ontvangt de beschrijving per e-mail, zodra het pakket verstuurd kan worden.

Naast de 11 kaarten is bij het pakket ook een video en beschrijving van onderstaande 3-delige klapkaart inbegrepen.
Wellicht ben je 'm al tegen gekomen op een van mijn Sociale Media-kanalen?
Het is een superleuke interactieve kaart. Ik ben gek op interactieve (funfold-) kaarten. En deze is zoooo leuk!


In het pakket zijn de stempels en inktpads niet inbegrepen. Ik heb de stempelset Magnolia Blooms gebruikt.
Je vindt deze set in <deze brochure> op pagina 8 & 9.


Je kunt de afbeeldingen ook prima uit het Designer Papier knippen en je eigen stempels/ teksten gebruiken.
Maar het is ook mogelijk om naast het pakket materialen ook de Stempelset Magnolia Blooms (zolang de voorraad strekt) en de inktpads Early Espresso en Petal Pink aan te schaffen.




Mail me als je ook zo'n pakket in je brievenbus en de beschrijving in je mailbox wilt ontvangen.
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Blijf gezond en tot stempels!

Yvonne

X


Geen opmerkingen: