vrijdag 14 augustus 2020

Stampin' Up! Beautiful Friendship - Kaart met schuifsluting


***NIEUWE YOUTUBE VIDEO ONLINE***
Er staat sindskort weer een nieuwe video online op mijn YouTube-kanaal. Hierin laat ik je stap-voor-stap zien hoe ik deze kaart met schuifsluiting maak.

Ik zag kortgeleden een filmpje, waarin een scrapbook-album (fotoboek) werd getoond. Hierin zat een pagina verwerkt met zo'n sluiting. Toen ik dat zag vond ik het zo'n leuk idee en dacht gelijk: dat is leuk voor een kaart!

Het is in feit een vierkante Gatefold-kaart. 
En door een leuk en simpel foefje is de kaart gesloten door een kleinere kaart erin te schuiven.

Klik op onderstaande afbeelding om naar het filmpje op mijn YouTube-kanaal te gaan. Ik laat je in het filmpje nog 2 andere leuke kaarten zien. Deze zijn met dezelfde sluiting, alleen in een ander formaat.

Vond je het leuk? Laat gerust een 'duimpje omhoog' achter. Blijf op de hoogte door je op het kanaal te abonneren.

 Ik gebruikte voor de kaart het schitterende papier uit de Ornate Garden Collectie. En de bloemen komen uit de set Beautiful Friendship.


Alle gebruikte materialen vind je door op onderstaande afbeelding te klikken.

 Heb je vragen of wil je meer informatie?
Neem gerust contact met mij op. Ik help je graag!

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne 
X

Geen opmerkingen: