dinsdag 6 oktober 2020

Stampin' Up! Poinsettia Place Designpapier

 

Vandaag een bericht met weer eens een kerstkaart.

Afgelopen weekend was WorldCardMakingDay. In de VIP-StampinClub op Facebook organiseerde ik 2x een live workshop met leuke en bijzondere vouwkaarten. 

Eentje daarvan was deze kaart. Ik maakte verschillende varianten en gebruikte telkens een andere collectie designpapier. Die zal ik hier later laten zien.

Ik gebruikte het prachtige Poinsettia Place Designpapier. O.a. deze lijn kun je in de maand oktober aanschaffen met 15% korting. De tijd om aan de kerstkaarten te beginnen is aangebroken, dus mooi meegenomen deze korting, toch!?

De bloemen knipte ik uit het papier. Ze zijn oorspronkelijk wit. En ik kleurde ze in met de Stampin' Blends, zodat ze meer bij het geheel passen. 

De teksten komen uit de nieuwe Nederlandse set Cadeauseizoen. Een leuke set met zowel teksten voor de kerst als Sinterklaas in verschillende mooie lettertypes.

Je vindt de Engels vertaling op pag. 11 in de Augustus-Januari 2020 Mini Catalogus.



Hieronder vind je nog een overzicht van de gebruikte materialen. Klik op de afbeelding. 

En vergeet de Designpapier Sale niet! Meer informatie lees je ook onderaan dit bericht.

Een fijne dag en tot stempels!


Yvonne
x




******************

Designpapier Sale 

1-31 oktober 2020

De hele maand oktober ontvang je 15% korting op geselecteerde papierlijnen.

En bij aanschaf van 3 papiercollecties, ontvang je, exclusief bij StampinClubNederland 10 vellen kaartkarton er GRATIS bij. Je mag zelf de kleuren kiezen.






Geen opmerkingen: