woensdag 25 november 2020

Bloghop Stempelschatten - Doosje in een kaart of Kaart doosje?

 



Hallo en leuk dat je weer op de website bent voor een nieuwe Stempel Schatten bloghop.

Voor de maandelijkse bloghop Stempel Schatten inspireren we je graag met leuke en mooie projecten. Hierbij gebruiken we zoveel mogelijk producten uit de lopende catalogi, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Omdat ze verdekt zijn opgesteld in de catalogus of naar de achtergrond zijn geraakt door de vele mooie, nieuwe producten. Echte Stempel Schatten dus.

Deze maand is het thema:

Labels/ Cadeauverpakkingen/Cadeaukaarten

Dit is mijn bijdrage:


Ik maakte een doosje in kaartvorm. Deze cadeauverpakking past in een standaard envelop. En is dus ideaal om per post te versturen. 


Perfect in deze tijd, wanneer je even niet op verjaardag kan gaan of naar een andere feestelijke gelegenheid en toch iets wilt geven. Er past bijvoorbeeld een cadeaubon, cadeaukaart of geld in.


Deze kerstversie maakte ik met het nog altijd prachtige Brightly Gleaming Designpapier en de bijpassende stempelset Christmas Gleaming.

Deze kaart was -zo'n 3 jaar geleden- al eens een project op een van mijn workshops. Dat was een groot succes. En het blijft een leuk project om te maken. 
En die ook nog eens voor allerlei gelegenheden te gebruiken is.

Ik maakte er voor deze bloghop een video van met GRATIS stap-voor-stap beschrijving.



In de video zie je hoe ik een heel andere, fleurige versie maakte. En laat ik je nog meer inspirerende uitwerkingen zien met een aantal Stempel Schatten.


Tijd om naar het volgende projectidee te 'hoppen'. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) om verder te gaan. 

.


Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X








4 opmerkingen:

Suze zei

Wat mooi dat dit papier weer terug inzet assortiment is gekomen, het heeft een hele feestelijk uitstraling. Ik ga je versie zeker eens proberen, dank voor de uitleg.
*SUze*

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk model Yvonne!! En extra feestelijk met dit DSP!

Yolanda Pasterkamp zei

Het blijft een leuk model dit, en zo mooi op deze manier. Groetjes, Yolanda

Annette Elias-de Kijkkast zei

Hij blijft leuk he, deze funfolddoosjeskaart! In dit papier maak je er meteen een sjiek kadootje van!