donderdag 12 november 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Gift giving

 


Hey, Hallo en leuk dat je op mijn blog bent aangekomen! Vandaag is er weer een inspirerende bloghop van het Feel Good Stampin' Designteam.


Met mijn collega's van het Feel Good Stampin' Designteam inspireren we je elke maand met leuke projecten, waarvan je een beschrijving kunt downloaden en bewaren. De beschrijving is in de vorm van video, foto of tekst. Zo kun je zelf met een goed gevoel aan de slag om het project ook te maken.


Elke maand werken we met een thema. Deze maand is het thema: Gift Giving.





Cadeauverpakkingen is een van mijn favorieten. Altijd leuk om een cadeautje te geven aan iemand in een bijzondere, mooie en zelfgemaakte cadeauverpakking. En daar voldoen de doosjes, die ik voor deze bloghop maakte, wel aan wat mij betreft.

 


De beschrijving om het doosje zelf te maken, kun je downloaden via onderstaande button. Dit keer lukte het niet om een filmpje te maken en heb ik tekst en foto's gebruikt. Mocht je vragen hebben, laat het met weten!

Natuurlijk kun je het hele jaar cadeauverpakkingen maken. Er zijn genoeg gelegenheden om iemand een kleinigheidje te geven. Ik koos voor een kerstuitvoering. De kerst komt er tenslotte aan.



Het designpapier dat ik koos is Brightly Gleaming. En is een 'gouwe ouwe'. Het stond vorig jaar ook in de Stampin' Up! kerstcatalogus. Het was immens populair en daardoor al snel uitverkocht. Dus dit jaar is het -bij wijze van uitzondering- opnieuw opgenomen in de collectie.

Het mooie van deze papierlijn is, dat het niet alleen voor kerst heel mooi is. Ook voor andere gelegenheden is dit chique papier heel geschikt!


En de bijpassende stempelset Christmas Gleaming blijft een prachtige set. De hulstblaadjes uit deze set heb ik meerder keren gestempeld, uitgeknipt en op de deksel van de verpakking geplakt. 

Alle gebruikte materialen vind je in de projectbeschrijving via de bovenstaande button. Of je vindt een overzicht onderaan dit blogbericht. En heb je vragen of wil je meer weten? Stuur me even een berichtje. Ik help je graag!

Tijd om verder te gaan naar het volgende project. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) om verder te hoppen. 


.

Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X

WORKSHOP PAKKET POINSETTIA PLACE
Vanaf nu bestelbaar t/m 21 november a.s.











4 opmerkingen:

Anne-Marie zei

ik houd van kadodoosjes, dit model kende ik nog niet. Erg leuk!

kaneeltje zei

Mooi met deze serie! De ruitbox staat hier ook nog steeds op mijn die-wil-ik-maken lijst

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke vorm doosje! Mooi gedan Yvonne!

Sandra Korten zei

Wat een ontzettend leuk doosje.