zaterdag 28 november 2020

Stampin' Up! Mini Catalogus Januari-Juni 2021 - nu aanvragen

 Hallo en leuk dat je vandaag even op mijn blog langs komt! Het is heerlijk weekend en er staat niets op de planning, behalve de wekelijkse boodschappen. Ik hoop dat ik lekker een paar uurtjes achter mijn bureau kan kruipen om wat te spelen met stempels, inkt en papier.

Ik tel deze week de dagen af tot 1 december. Dan kan ik namelijk de Stampin' Up! Januari-Juni Mini Catalogus 2021 bestellen (Jippie!). 


Wil je deze gids met de nieuwe en verfrissende voorjaars- en zomercollectie van Stampin' Up! ook ontvangen? Vraag 'm dan vandaag nog aan. Ik stuur je graag een exemplaar per post  samen met de Sale-a-Brationfolder (tegen kleine vergoeding).

Mail me op: mail@stampinclubnederland.nl

Sale-a-Bration is de grootste promotie periode van Stampin' Up! Deze vindt plaats in januari en feburari 2021. En in deze periode mag je GRATIS producten kiezen bij besteding van elke € 60,00.  


Behalve de catalogussen, kan ik 1 december ook al een voorbestelling plaatsen uit de nieuwe gids...dat is een van de voordelen als demonstratrice van Stampin' Up! Ik heb mijn lijstje al klaar liggen ;-).


Kom je ook in mijn team?

Lijkt het je ook leuk om te profiteren van dit voordeel en vele andere voordelen? Kom dan ook bij Stampin' Up! en schaf het startpakket aan.

Dit pakket mag je helemaal zelf samenstellen met producten t.w.v. € 175,00. En je betaalt daarvoor slechts € 129,00

Je mag alle producten kiezen uit de lopende catalogus en de nieuwe mini-catalogus januari-juni 2020. Hoe leuk is dat!?


Je vindt alle informatie op de website. Klik op bovenstaande foto of stuur mij een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Ik vertel je er graag alles over.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

X




Geen opmerkingen: