vrijdag 5 februari 2021

Fun Fold Friday - Kaart met zwevend paneel

 Als je mij volgt via mijn website, Social Media of op YouTube, dan weet je misschien wel dat ik gek ben op kaarten met een aparte vouw, bijzondere vorm of een leuk interactief detail. De zogenaamde Fun Fold kaarten.

Vandaag is het vrijdag en het lijkt me leuk om deze dag uit te roepen tot Fun Fold Friday!  



En hierbij de Fun Fold kaart van vandaag. Deze kaart heeft aan de binnenkant een zwevend paneel. Als je 'm open maakt, komt het paneel naar voren. Zoo leuk!




STEMPELFEESTJE
Binnenkort heb ik een online stempelfeestje en dan maak ik deze kaartvorm in een ander jasje, met de gastvrouw en haar gasten. Heb je ook zin in een creatief (online) stempelfeestje met vriendinnen en bekenden? Het is geschikt voor iedereen. Ik verzorg ook graag jouw stempelsfeestje. Neem gerust contact met mij op voor meer informatie.


STAP-VOOR-STAP YOUTUBE-FILMPJE

De video waarin ik deze kaart maak, vind je op mijn YouTube-kanaal. 

Ik plaats regelmatig stap-voor-stap video's op mijn YouTube-kanaalWil je op de hoogte blijven van nieuwe filmpjes die ik plaats? Ik zou het leuk vinden als je je abonneert via de knop abonneren. Je ontvangt dan een melding op het moment dat er een nieuwe video geplaatst wordt. 




Op mijn YouTube-kanaal vind je nog andere video's van Fun Fold Kaarten en cadeauverpakkingen of een leuke techniek. Zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen :-). 


GEBRUIKTE MATERIALEN 
Hieronder vind je nog een overzicht van de gebruikte materialen voor deze kaart:


Heb je vragen? 

Laat het me gerust weten, ik help je graag!


Tot stempels!


Yvonne

X


Kies in januari en februari een GRATIS cadeau 
bij besteding van elke € 60,00.
Of....schaf het startpakket aan voor € 129,00 en stel zelf samen met producten t.w.v. € 175,00! In januari en februari ontvang je GRATIS een exclusief cadeau.
 
Alle informatie vind je <HIER>

Geen opmerkingen: