zondag 11 april 2021

Stampin' Up! Uitlopende producten - Mijn persoonlijke favoriet(en)

 

Het is nog ruim 3 weken tot dat de huidige jaarcatalogus eindigt en de nieuwe verschijnt. 

Tot die tijd kun je de producten die niet mee gaan naar de nieuwe gids nog bestellen (of zolang de voorraad strekt). En sommige producten zijn aantrekkelijk geprijsd. Klik op onderstaande foto voor een overzicht.


Hoewel er veel leuke sets blijven en er veel mooie nieuwe producten (en kleuren!) bij komen, vind ik het wel jammer dat een aantal sets gaan verdwijnen.

Komende periode laat ik je in een aantal berichten een aantal favoriete sets zien, die helaas de collectie verlaten. Ik begin met de Nederlandse stempelset Puur Natuur.


Een prachtige set met mooie afbeeldingen en een aantal teksten. Een tijdloze set als je het mij vraagt. En geschikt voor veel gelegenheden.


Je kunt de stempelafdrukken combineren met mooi designerpapier. 


En er zijn ook veel stempeltechnieken die je met behulp van deze set kunt toepassen.


Op dit kaartje gebruikte ik de Split-Stamping-Techniek.



Heb je interesse in deze set of andere uitlopende producten? Laat het me weten, ik bestel ze graag voor je. Stuur me gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X




Geen opmerkingen: