zondag 2 mei 2021

Stampin' Up! Tasteful Touches - One Sheet Wonder

 


Een hele poos geleden maakte ik deze serie kaartjes met de stempelset Tasteful Touches en bijpassende Tasteful Labels Dies. Je vindt deze set in de jaarcatalogus 2020-2021 op pagina 124.

De inspiratie voor deze serie kwam door het kaartje, die op pagina 123 staat (links boven). 


Ik maakte zelf designerpapier met de stempel van de veer en 3 kleuren: Rococo Rose*, Petal Pink en Gray Granite. *Helaas uit de collectie.

Ik stempelde een vel A4 wit kaartkarton helemaal vol met de stempel. Daarna sneed ik het kaartkarton in diverse stukken.


Ik combineerde het gestempelde papier met het In Good Taste designer papier.


Het is ontzettend leuk om je eigen designer papier te maken. En het voordeel is dat je daarmee meteen een leuke serie kaartjes hebt.


De bundel Tasteful Touches is alleen nog tot en met 3 mei verkrijgbaar met 10% korting.

Vanaf 4 mei vind je de stempels, stansen en het papier ook in de nieuwe jaarcatalogus 2021-2022. Alleen geldt de 10% korting dan niet meer.




Tot stempels!

Yvonne
X



Van 4 - 31 mei: Aantrekkelijke instap actie





Geen opmerkingen: