vrijdag 2 juli 2021

Flowers of Friendship - Life is better with friends like you

Deze vrolijke kaarten maakte ik met de stempelset en bijpassende pons Flowers of Friendship.

 

Deze set bevat naast een aantal teksten, leuke bloemen. Deze bloemen kun je inkleuren met elk gewenst kleurmedium. Ik gebruikte hier de Stampin' Blends (alcoholmarkers) in de In Color 2021-2023 kleuren.

Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.


En deze kaart heeft ook nog een kleine verrassing als de kaart opent. 
Dan verschijnt een tekst die omhoog komt. 

Stap-voor-stapbeschrijving
Ik maakte een filmpje met een stap-voor-stapbeschrijving. Deze kun je vinden op mijn YouTube-kanaal. En mocht je op de hoogte willen blijven van nieuwe filmpjes? Klik dan gerust op de knop 'abonneren'.


Hieronder nog een overzicht van de gebruikte materialen. 


Heb je vragen? Laat het met weten!
Ik help je graag.

Tot stempels!

Yvonne
X



Geen opmerkingen: