dinsdag 14 december 2021

Mystery Stamping - 1 kaartmodel in 3 uitvoeringen

Eind vorige maand hield ik in ons team een Mystery Stamping-evenement. Via een Facebook-live in de teamgroep gaf ik telkens een aanwijzing. En na de laatste aanwijzing had iedereen onderstaande kaart gemaakt. Althans het model.





Vooraf aan de Facebook-live gaf ik de eerste aanwijzing. Op basis daarvan had iedereen gekleurd kaartkarton en designerpapier met stempels klaar gelegd.  

De uitkomst van alle kaarten was dus heel verschillend en zo leuk om te zien!





Dit zijn ook nog 2 kaarten die ik maakte. De bovenste is met de Productcollectie Hof van Eden. En de onderste maakte ik met de Productcollectie Peaceful Cabin. De stempels en stansen van deze laatste collectie zijn helaas al uitverkocht.


Nog een paar weken en dan eindigt de juli-december 2021 mini-catalogus. Je kunt nog t/m 3 december profiteren van kortingen tot 50%. 

Er is al wel wat uitverkocht. Check even de webwinkel om te zien welke producten nog bestelbaar zijn en wat de huidige prijs is.




Als je ook mee wilt doen met de gezellige activiteiten van het team, nieuwe mensen wilt ontmoeten, Stampin' Up! producten met korting kopen, vroege toegang tot producten krijgen e.d. Kom dan ook in het team! Neem gerust contact met mij op. Ik vertel je er graag alles over.


Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: