woensdag 26 januari 2022

Stampin' Up Bloghop Stempel Schatten - Flower power

 

Hallo en welkom bij de allereerste bloghop Stempel Schatten van dit jaar.  Elke 3e woensdag van de maand kun je inspirerende projecten bekijken, die door het team gemaakt zijn.

Voor deze projecten maken we gebruik van huidige Stampin’ Up! producten, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooi, nieuwe producten. Echte stempels schatten dus!

Elke maand werken we met een thema, kleurencombinatie of sketch.


THEMA
Deze maand is het thema:

Flower Power

Ik wilde graag werken met een set die nog helemaal ongebruikt was (oeps..) en had er een heel leuk idee voor in mijn hoofd. 

Ik gebruikte de set Simply Succulents. Dat zijn eigenlijk plantjes bedacht ik me, toen de kaart al bijna af was. Het is dus meer 'planten power' geworden in mijn geval;-). Waaruit overigens ook hele mooie bloemen kunnen groeien...
En het is een echte stempel schat!


De basiskaart is Soft Succulent. En uit een stuk basis wit kaartkarton heb ik een cirkel gestanst. Daarachter heb ik een stuk van de grote en gedetailleerde achtergrond stans geplakt. En het geheel iets verhoogd op een tweede stuk wit kaartkarton geplakt. En vervolgens op de basiskaart.


Deze achtergrond stans heeft zoveel mogelijkheden. Als je een stuk wit kaartkarton snijdt met deze stans.  Dan kun je 'm daarna als masker gebruiken en bewerken met inkt door middel van een Blending borstel of vingersponsje. Of je kunt er pasta overheen smeren. Om maar iets te noemen. En ook als achtergrond is ie prachtig.



Ik stempelde verschillende plantjes (die ook heel goed door kunnen gaan voor bloemen) en kleurde ze in met de Stampin' Blends. Ik gebruikte Mint Macaron, Soft Succulent, Blackberry Bliss en Fresh Freesia.

Een overzicht van alle gebruikte materialen vind je hieronder:






Tijd om verder te 'hoppen' voor nog meer leuke ideeën met bloemen. Klik op de volgende naam onder die van mij om verder te gaan.



 
Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X

4 opmerkingen:

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat een mooie, frisse, smaakvolle kaart Yvonne! Ook dat venster doet het prachtig! Echt een plaatje!

elly zei

wow wat een mooie! Superleuk model ook! Gaaf gedaan Yvon!

Yolanda Pasterkamp zei

Al is het Planten Power, hij mag gewoon tussen de Flower power vandaag. Mooi ingekleurd Yvonne!

gerrie zei

Prachtige kaart Yvonne. Lieve groetjes,Gerrie.