woensdag 14 september 2022

Stampin' Up! Celebrations Tags en Mini Pocket Envelope - Geboortedoosje

 

Even iets anders dan kerstkaarten, hoor. Want dit schattige doosje met labels en zakjes moet ik je echt laten zien! Is het niet schattig?


Ik maakte dit geboortedoosje met verschillende labels en zakjes tijdens het teamweekend in Jever (Duitsland) vorige maand. Mijn teamleider Ute Jung gaf deze superleuke workshop.

De schattige stempelset Seal of Approval is gebruikt voor het doosje. Je vindt deze set in de juli-december 2022 minicatalogus. 


Daarnaast is voor de inhoud gebruik gemaakt van de Celebrations Tag Dies en de Mini Pocket Envelop Dies. 

Aanvankelijk stonden deze stansensets en bijbehorende stempel niet op mijn wensenlijstje. En na het maken van deze leuke set, kon ik ze niet weerstaan! Ze zijn zo leuk en veelzijdig. En ook superleuk zonder stempels.

Heb je nu hetzelfde als ik en kan je deze leuke labels niet weerstaan? Check dan even het overzicht van gebruikte materialen in de webwinkel, via de banner hieronder.


Je kunt de materialen eventueel ook gelijk bestellen via de webwinkel. Betalen gaat snel, makkelijk en veilig met IDEAL. En je bestelling wordt binnen enkele dagen direct vanuit het magazijn bij je thuis bezorgd.

Heb je vragen of meer informatie nodig? 
Laat het me weten. Ik help je graag!

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X





Geen opmerkingen: